איך זה עובד?


איך זה עובד ?
בטח שאלתם את עצמכם איך אני יכול להרווח כסף באינטרנט ! בשנים האחרונות יש תעוצה גדול לנושא זה וכל אחד רוצה לנסות את מזל בלהרווח כסף בדרף הכי קל ומהירה. כאן בבלוג שלי אני יראה לכם איך לעשות את זה .אני יתן לכם אתרים שבזכותם אתם תוכלו להרווח כסף . עכשיו נשאלת השאלה " בטח זה שקר איך אני יכול להרווח כסף ? זה לא אמיתי? " התשובה: יש הרבה דרכים לעשות כסף : אם זה ללכת לעבודה ,אם זה לפתוח עסק פרטי,אם לעשות כסף בדרך שונה ויותר מקובלת בשנים האחרונות. אז בואו לעולם החדש ואני יראה לכם את האפשרות לעשות כסף מאתרים שנקראים ptc .

מה זה בעצם אתר ptc :

צופים בפרסומות ומתחילים להרוויח כסף

מה זה בעצם האתרים האלה ?
יש היום הרבה חברות/ אנשים פרטיים שרוצים לפרסם את האתר שלהם,
הם משלמים לאתר כזה כסף כדי שיפיץ את הפרסומות שלהם.
כל אחד שנרשם לאתר כזה וצופה בפרסומות הללו, מרוויח על כך כסף.
אתה יכול להיות אחד מאותם אנשים שנרשמים לאתר כזה,

לצפות בפרסומות ועל כל פרסומת, תקבל כסף.
אומנם כל לחיצה על פרסומת מזכה אתכם בסנט אחד שזה שווה בערך 4 אגורות , אבל מהר מאוד תבינו שזה הופך דיי מהר ל100 $ ואפילו יותר , אם קצת התמדה ורצון טוב להרוויח.
כך זה עובד , בכל אתר יש בערך 10 פרסומות , ניתן ללחוץ על כל פרסומת פעם אחת ביום , שזה יוצא בחשבון פשוט - 10 סנט ליום (40 אג") שזה נשמע מעט אבל , כל חבר שמצרפים תחת שמכם אתם מקבלים את אותו הסכום.
לדוגמא: 100 חברים * 40אג" = 40 ש"ח ביום
40 ש"ח * 30 יום = 1200 ש"ח בחודש להשקעה של 3 דקות ביום,
וזה רק באתר אחד.
חשוב לציין שככל תוסיפו יותר חברים הסכום יגדל .

זכרו שההרשמה לאתרים הללו הם בחינם, אין לכם מה להפסיד.
לכן מי שאומר לעצמו עוד שיטת פרמידה או שיווק רשתי
הוא טועה בגדול , אני לא מכיר שיטת שיווק שלא לוקחת כסף
פרט לזה , שכאן הכל בחינם.
נסו ותיווכחו , אין לכם מה להפסיד.
בעלי האתרים גובים כסף מהמפרסמים ואנחנו הקהל יעד
לחשיפה של אתר המפרסמים.
הוספתי עבורכם הסבר פשוט מתחת כל לינק לאותו אתר.

דבר חשוב מאוד לפני שנרשמים לאתרים צריך לפתוח חשבון וירטואלי. עדיף לפתוח ב 2 באתרים שאני יתן כי יש אתרים שמשתמשים רק באחד מהם..


זוהי הדרך הפופלרית ביותר לקבלת תשלום מכל העולם ,
ואם אתם מתכוונים לעשות כסף אז כדאי מאד שיהיה לכם חשבון שם ! ההרשמה בחינם ולא מסובכת מדי.
לאחר שצברתם כסף בארנק (Alertpay או Paypal)
אתם מבקשים את הכסף והוא נשלח עבורכם בצ'ק.
לכן חשוב מאוד בזמן ההרשמה לכתוב פרטים אמיתיים
(יש אפשרות לפתוח חשבון גם אחרי שצברתם כסף ואז לעדכן את חשבונכם בכל אתר).
כאשר תתבקשו להכניס את החשבון שלכם בכל אתר זכרו ,
מספר החשבון שלכם הוא כתובת הדואר שפתחתם ב Alertpay או ה paypal

0 Responses